Pobierz PDF
Pobierz PDF

Ogłoszenia o zamówieniach publicznych

 
2016-12-06

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego dot.: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rakszawa

 

OŚG.271.8.2016                                                                                  Rakszawa, dnia 06.12.2016 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rakszawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

NIE

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

NIE

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

NIE

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

NIE

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

NIE

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

NIE

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rakszawa, krajowy numer identyfikacyjny 69058182100000,        37-111 Rakszawa 506, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 226 12 81, e-mail: sekretariat@rakszawa.pl, faks 017 226 16 77.
Adres strony internetowej (URL): www.rakszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

NIE

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

TAK: www.rakszawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

NIE

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

NIE

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
w inny sposób:

NIE
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
TAK
Inny sposób:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera.
Adres: Urząd Gminy w Rakszawie, 37-111 Rakszawa 506

 

 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

NIE
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rakszawa

Numer referencyjny: OŚG.271.8.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

NIE

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

NIE

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
w sposób zapewniający:

 

1). osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu,

2). przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rakszawa, zgodnych z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 250 ze zm.), a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Podkarpackiego
z załącznikami.

W Gminie na obszarze 6 637 ha, znajduje się 5 sołectw, tj.: Sołectwo Rakszawa Dolna (3579 mieszkańców), Sołectwo Rakszawa Górna (947 mieszkańców), Sołectwo Kąty (551 mieszkańców), Sołectwo Wydrze (420 mieszkańców), Sołectwo Węgliska (354 mieszkańców).
Obszar i położenie poszczególnych sołectw przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia liczba osób w gospodarstwach może ulec zmianie.

Wykonawca zapewni odbiór odpadów (ich transport) z uwzględnieniem istniejących organizacji ruchu drogowego.

Na terenie gminy Rakszawa obowiązuje system mieszany pojemnikowo – workowy zbiórki odpadów komunalnych tj. odpady będą gromadzone w pojemnikach, kontenerach
i workach.

Ilość wytworzonych, w gospodarstwach domowych znajdujących się na terenie Gminy Rakszawa, odpadów w roku 2015 wyniosła: 

1.         Zmieszane odpady komunalne (kod: 20 03 01) = 340,6 Mg

2.         Odpady z papieru i tekstyliów (kod: 15 01 01) = 0,0 Mg

3.         Opakowania z tworzyw sztucznych (kod: 15 01 02) = 0,0 Mg

4.         Opakowania z metali (kod: 15 01 04) = 0,0 Mg

5.         Opakowania ze szkła (kod: 15 01 07) = 0,7 Mg

6.         Tworzywa sztuczne (kod: 20 01 39) = 83,4 Mg

7.         Szkło (kod: 20 01 02) = 90,4 Mg

8.         Metale (kod: 20 01 40) = 1,2 Mg

9.         Papier i tektura (kod: 20 01 01) = 11,3 Mg

10.       Zużyte opony (kod: 16 01 03) = 7,2 Mg

11.       Urządzenia zawierające freony (kod: 16 02 11) = 0,0 Mg

12.       Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (kod: 20 01 35) = 1,2 Mg

13.       Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 zawierające niebezpieczne składniki (kod: 20 01 36) = 0,3 Mg

Podanie powyższych ilości przez Zamawiającego ma charakter pomocniczy i nie może stanowić podstawy do składnia roszczeń przez Wykonawcę w przypadku różnic w ilościach zebranych odpadów w trakcie trwania obowiązującej umowy.

Wykonawca zapewnia odbiór odpadów komunalnych w każdej ilości przygotowanej przez właściciela nieruchomości, który złożył deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w dniu zbiórki z uwzględnieniem przepisów zawartych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rakszawa (Dz. Urz. Woj. Podkarpackiego z 2016 r., poz. 2553).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia znajduje się
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:90512000-9, 90513100-7, 90533000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub
w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
NIE
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 1.01.2017R., data zakończenia: 31.12.2017 r.


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rakszawa o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach (j.t. Dz. U. 2016 r. poz 250 ze zm.) - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (j.t. Dz. U. 2013 r. poz 21 ze zm.) - wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt eletryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (j.t. Dz. U. 2015 r. poz. 1688)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

a) posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia: tj. wykonali, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odbiór odpadów komunalnych przez okres 12 miesięcy o łącznej masie co najmniej 450 Mg. Warunek uważa się za spełniony kiedy Wykonawca wykaże wykonanie wyżej wymienionych usług łącznie w jednej umowie lub oddzielnie w kilku oddzielnych umowach.

b) zdolność techniczna: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej 4 pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów, (2 do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych i 2 do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych) oraz co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, w tym 1 pojazd o ładowności do 3,5 t, wyposażonymi w system monitoringu - bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającym trwałe zapisanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych, oraz posiadają bazę magazynowo – transportową na terenie Gminy Rakszawa lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, na terenie do którego posiadają tytuł prawny,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz
z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp TAK
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
TAK
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
TAK

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania– (składane wraz z ofertą) wzór zał. nr 3 do SIWZ. Uwaga: Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – Dokumenty wymagane na żądanie Zamawiającego od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. Uwaga: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rakszawa o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. 2016 r. poz 250 ze zm.)

2) oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia na transport odpadów zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. 2013 r. poz 21 ze zm.)

3) oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (j.t. Dz. U. 2015 r. poz. 1688)

4) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu – (składane wraz z ofertą) wzór zał. nr 2 do SIWZ;

5) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert – (składany wraz z ofertą) wzór zał. nr 4 do SIWZ,

6) wykaz pojazdów potwierdzający zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia wraz
z charakterystyką bazy magazynowo – transportowej potwierdzający zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką bazy magazynowo - transportowej– sporządzony zgodnie z załącznikiem do SIWZ (składany wraz z ofertą)

7) dowody określające czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Dowody wymagane na żądanie Zamawiającego od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Informacja dotycząca Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty. Uwaga: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy oraz nazwy Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.

2. Dowód wniesienia wadium.

3. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi:

1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.

4. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja -
w Formularzu Oferty.

5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą).

7. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia:

1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy,

2) oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy konsorcjum powinna spełniać następujące wymagania: oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące spełniania warunków, oświadczenie o braku wykluczenia, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy; oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa i załączniki składa pełno-mocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum; oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum, którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają np. doświadczenie, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia.

3) pełnomocnik występuje w toku postępowania z wszelkimi sprawami do zamawiającego,

4) Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów. Uwaga:

- powyższe dotyczy odpowiednio dokumentów wymaganych w SIWZ,

- okoliczności uzasadniające wykluczenie z mocy przepisów prawa zamówień publicznych) zachodzące choćby względem jednego współwykonawcy dyskwalifikuje całą grupę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: - TAK

Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed

          upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł.

2. Wadium może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto bankowe: BS ŻOŁYNIA  63 9175 0000 2001 0001 6476 0001

4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.

5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Rakszawie - kasa I piętro, kserokopię dołączyć do oferty.

6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy postępowania.

7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

NIE

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

NIE
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
NIE
Informacje dodatkowe:

 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

NIE
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
NIE

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
NIE
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
NIE
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
NIE
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
NIE IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) NIE
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
NIE
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

  


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: NIE
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

termin odbioru odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

40

 

 

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
NIE
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji NIE
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: NIE
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: NIE
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
NIE
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

  

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: NIE

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TAK


Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie, których zamawiający, działając
z należytą  starannością, nie mógł przewidzieć w tym:

a)  wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (m.in. zmiana podatku VAT, zmiana obecnie obowiązujących ustaw: m. in. o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach);

b) zmiana zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom (wynikająca ze zmiany obowiązującego prawa),

c) zmiana formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy,

d) zmiana danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy,

e) zmian uchwał Rady Gminy Rakszawa dotyczących przedmiotu umowy.       

2. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy:

1)  inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,

2)  uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,

     3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
NIE
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane NIE
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Ogłoszenie – pobierz

SIWZ pobierz

Zał – 5 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia - pobierz

Zał – 6 do SIWZ  projekt umowy - pobierz

Zał – 7 do SIWZ  podział na sołectwa –  pobierz

UG Rakszawa